Sayangi Jantung Anda Bersama TREENEA ANTIOXIDANTS

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum Semua , Haii lovelys hari ini saya ada nak kongsi fakta kesihatan dan kebaikan TREENEA pada jantung anda ,Jantung adalah nadi nyawa kita ,pemberian tuhan kepada kita perlulah di jaga dengan sebaik-baiknya ye.INGAT jangan kita lupa dan lalai dalam penjagaan kesihatan kita . Semuanya untuk diri kita sendiri juga . Jangan bila dah sakit baru kita nak mencari ubatnya ,baru nak sedar dan mencari alternatif rawatan la , masa tu dah terlambat dah ,tak moo tau jadi macam tu...Nanti hidup kita Mesti dah tak ceria sedih je semangat pun hilang, selagi kita diberi sihat ni,cubalah kita jaga dengan baik ye kawan2 ..

 Kuatkan Jantung Anda !!

Periksa Jantung Anda Supaya Berada Dalam Keadaan Normal...


Sayanglahhh Jantung Anda Semua.....Nadi Segalanya....


Jangan Sedih & Muram lagi ...Ambil Langkah Cegah Dari awal supaya Anda sihat cergas sentiasa..

SAYANGI JANTUNG ANDA ♥ ♥ ♥ 

JOM AMALKAN PENGAMBILAN TREENEA VCOA :)

SEDIKIT FAKTA TENTANG PENYAKIT JANTUNG & MINYAK KELAPA DARA(VCO) YANG PERLU ANDA TAHU ???


Ada salah faham yang tersebar di antara orang ramai bahawa minyak kelapa tidak baik untuk jantung. Ini kerana ia mengandungi sejumlah besar lemak tepu. Sebenarnya, Minyak kelapa dara memberi kebaikan untuk jantung. Ia mengandungi asid laurik sekitar 50% hingga 70%, yang boleh membantu dalam mencegah pelbagai masalah jantung termasuk kadar kolesterol tinggi dan tekanan darah tinggi.

Lemak tepu yang terkandung di dalam Minyak kelapa dara tidak berbahaya seperti dalam minyak sayuran lain. Itu tidak menyebabkan peningkatan kadar LDL. Ia dapat mengurangkan timbulnya kecederaan di arteri dan membantu mencegah aterosklerosis. 

Salam Sayang Semua....Tata,,,,^__^



P/S *sila mohon kebenaran untuk copy sebarang entry* 
and credit it to my blog.tqvm lovelys beautys 
contact us for more ,
JIE : 012-358 9846







1 comments:

 
Copyright © Lovelys Beautys Shoppe | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in