♥♥CuTE LOVe SToRy..SuRpRiSe !!! ♥♥


Assalamualaikum ..Salam Sayang Semua....

Lovelys semua sihat tak ??? Jie tak sihat la..Mood : Kurang happy sangat hari ni..terasa sunyi pulak tetiba..kenapa ea..hmmm..Cara nak menghapykan diri sendiri yang tengah sunyi ni..Jie buat entry ni terus tersenyumm sendiri..haha dah jadi SS dah..mana taknye u olls tengokla sendiri...pasti tersenyum jugak...kan..




Layan Bola....hmm Bowinkknyer..


 haaa ...siape yang pernah tengok citer SETIA HUJUNG NYAWA pasti kenal kann MINHOOO..Hhehe


PiPi Gebu menjadi sasarann....hahaha....^_^


Baby boy :: Awak semalam saya mimpi wak jatuh katill...haha..
BabyGirl :: Yerkew... saya pun mimpi awak ,mimpi awak lari takott lipasss ahahaaha....


BaByBoy :: Hmm pandai pun pujukkk...
BaByGiRL :: Saya taulaa sayang saya ....hehe....^__^ Emmuaahh..

  
BabyGirl :: Winduu awak cangattt.......OMeeiii Angattt...^__^



BaByBoy :: Nyanyi ckitt sayang...Plzzz...!!
BaByGirL :: I misshh Youu LiKE craZy...........tu je saya tau...^_^
BabyBoy :: TenKiYu cayang....Emmuuuahh..


Hehhhekkk Terpanjat BoBoiii...........^___^ 


Hahhh Cam NiElaaa bermaafan selalu..barulahh hati tenang Sentiasa...^__^
Belajar Menjadi yang lebih baik...


~  THE END ~

HAPPY ENDING  ....Comell kan cute couple baby nie.??...Terhibur Ati yang sunyi nie...
 TATA...

Moral of Story :: Fikir yang baik2,cakap2 yang baik,Supaya menjadi DOA yang baik untuk diri kita semua dan bersyukur atas pemberianNYA pada kita..(Renungan untuk Diri sendiri Juga huhu..)


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Lovelys Beautys Shoppe | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in