Kenali Rahim Anda..PENTING..!!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Perkongsiaan Bersama Mencegah Lebih Baik Dari Merawat



PENJAGAAN DALAMAN WANITA…..

Macam mana cara memudahkan untuk menjaga PART PALING PENTING dalam kehidupan seorang wanita???


Antara vagina dan uterus tu. kita panggil tempat parking rahim atas MISS V ada satu ruang kosong. dimana jika MISS V ( VAGINA ) sempit lendir atau sisa air mani tidak dapat turun ke laluan faraj. disitu lah..kekotoran akan berkumpul dan menjadi ketuat bila sudah terla...lu lama. jika berterusan akan terus merebak n menjadikan pra kanser pangkal rahim.


part mana yang paling sesuai kita letakkan SUSUK KEKAL DARA? kat atas tu ada tulis Eksiserviks ( bibir rahim ) kalau masuk jari dalam miss v boleh rasa mcm mulut dubur. so kita letak di kanan atau pon dikiri. sikit je diluar UTERUS ( luar rahim) yg boleh dicapai menggunakan jari. Boleh rujuk Entry Cara masukkan dan korek jamu untuk rujukan semua.


Kesuburan : selalunya kalau org yang susah mengandung TERJADI AKIBAT ENDOSERVIKS tersumbat SBB RAPAT ATAU SISA - SISA LENDIR KEPUTIHAN TERSEKAT KAT SITU.



Cara-caranya...


1- MASUKKAN 2 KAPSUL jamu susuk dara " rahsia pengantin dara" di kiri dan kanan EKSOSERVIKS. rempah herba tersebut akan menyerap lendir dari ENDORSERVIKS dan didalam takungan antara rahim dan faraj. so ada rasa sedikit berdenyut-denyut.


2- Selepas 3 hari. tarik balik rempah herba keluar dari vagina. semua kekotoran akan keluar. JIKA SUDAH ADA KETUAT atau keputihan yg melekat di daging rahim atau vagina akan terasa sakit. then after that...semua lendir akan keluar seperti hingus. dan rempah herba berbau busuk. JIKA KEPUTIHAN ATAU ADA AIR HANYIR YG BUSUK BANYAK.. kena ulang sehingga 2 atau 3 kali. n after that....BARU LA AIR MANI DAPAT MELEPASI ENDOSERVIKS ..n insyaallah ada rezeki boleh mengandung..


Apabila ia tersekat n tersumbat disitu peluang KANSER PANGKAL RAHIM amat cerah berlaku jika tidak dicegah dari awal . Hati2 ye dengan Rahim ANDA...


JANGAN MALU NANTI LAYU !!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Lovelys Beautys Shoppe | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in